İşletmenizin faaliyet dışı ve stoklardan ayrı olarak yardımcı gelir olarak da adlandırılan gelir kalemlerinin tanımlandığı bölümdür. Tıklandığı takdirde varsa önceki kayıtlar listelenir. Yeni kayıt eklemek için Ekle veya Alt+E kısayol tuşları ile yeni bir hizmet kartı oluşturabilirsiniz.
Bu alandan gireceğiniz hizmet masrafının kodunu program otomatik olarak atayacaktır ancak bunu değiştirmek sizin elinizde. Adı bölümünden hizmetin türünü girebilirsiniz.
Genel Bilgiler sekmesi ile Hizmet Kart'ınızın bilgilerini girebilirsiniz. Açıklama kısmına kart ile ilgili açıklama varsa girebilirsiniz. Fiyatını belirleyip döviz türünü değiştirebilirsiniz. Hizmete ait KDV oranı varsa belirleyip ardından muhasebe kodlarınız tanımlı ise seçerek detaylandırabilirsiniz. Ana Birim bölümüne birim türünü girerek sonraki adıma geçebilirsiniz.
Özel Kodlar bölümünden kayda ait tanım isteğe bağlı olarak ekleyebilirsiniz. Bu tanımları daha sonra raporlama bölümünde kullanımı vardır. Özel Kodlar alanından kart ile ilgili herhangi bir problem oluştuğunda bayinize yardımcı olacaktır.
Kayıt Bilgileri sekmesinden kaydı kilitleyebilir, Aktif-Pasif seçeneğinden kaydı pasifleştirebilirsiniz. Diğer Şubelerde Aktif seçeneği ile şubeler arası kayıt oluşturmak mümkün. Sağ tarafta oluşturan ve değiştiren kullanıcı ve bu işlemlerin tarihleri beliriyor.